24 Nisan 2007 Salı

Merhaba

Pazar gününün sabahinda saat 4:32 de 2900 gr. agirliginda ve 53cm boyunda dünyaya gözlerimi actim. Merhaba.

Annemin ve Babamin uzun arayislarindan sonra, cünkü bir iki gün adsiz kaldim, ismimin Aygen-Yagmur Güney oldugunu ögrendim.

Babamdan Aygen ismini ve annemden Yagmur ismini aldim. AYGEN: (Türkce) 1. Dost, arkadaş. 2. Sevgili, yar. 3. Temiz yaratılışlı.

Bugün Annemle birlikte Hastaneden ayrilacagiz, ve araniza katilmaktan cok mutluyum. Daha konusmasini ögrenemedim ama bir iki kelime
Ezberledim bile mesela waaaaaaaw , ngaaaaa nasil?

Pek yakinda size fotograflarimi da gönderecegim..

Hepinize selam eder hasretle öperim. Burcu ablami da özellikle selamlarim

Aygen-Yagmur Güney

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Aygen'cigim,
Aramiza hosgeldin. Sana saglik, mutluluk, basari ve sevgi dolu muhtesem bir hayat deneyimi diliyorum. Geldigin icin inan hepimiz en az senin kadar heyecanli ve mutluyuz :) İlk sozlerini, ilk adimini, ilk disini, ogrenecegin ve bize heyecanla anlatacagin herseyi senin kadar hevesle bekliyoruz.
Seni her zaman sevecegimizi, koruyacagimizi, kollayacagimizi bilmeni istiyoruz.
Aramiza hosgeldin ailemizin en minik uyesi :))

Seni boooyle bicik bicik sevip minciklayip sikip sikistirip opmek isteyen Özden Halan :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Aygen'cigim
Bizde seni opup kucaklayip aramiza hos geldin diyoruz. Seni çok hasretle bekledik. Ozellikle Burcu ablan bu gunu 22 yil bekledi.

Anne ve babana da tesekkur ediyor ve tebrik ediyoruz. Seni saglikli olarak aramiza katmak icin gosterdikleri cabalardan dolayi.



Sana Saglikli, Mutlu ve Basarili uzun bir omur diliyorum. Kucagima alacagim ve hala diyecegin il gunu sabirsizlikla bekliyorum.



Anneannen, Deden, Burcu ablan, Halalarin ve Cemil enistenden sana kucak dolusu sevgiler ve saglik dolu bir yasam dilekleriyle minik Aygen. Opuyoruz.


Halan Ozlem

Unknown dedi ki...

Çok tatlı bir bebeksin aygen... İsmin kadar güzel bir ömür diliyorum şimdiden sana, dilerim büyüdüğünde halanlar gibi şirin güzel ve tatlı dilli olursun...

Bol bol uyu, çabuk büyü sonra halan seni toplantılara getirsin bende doya doya öpeyim ıssırayım seveyim koklayayım..

OLUR MU HALASIIII ??? :-)

Adsız dedi ki...

aygen'cim aramıza hoşgeldin. henüz anneanneni ve dedeni görmemiş olsan da bizler doğduğun andan beri çok mutluyuz. bu kadar farklı bi duyguyu bize yaşattığın için teşekkür ederiz.
kızım aliye; artık torunum senden daha ön planda olacak bunun için bana kızma. :)
yine yazarım. kendinize iyi bakın, torunumu benim için kocaman kucakla ve kokla. sabırsızlıkla nefesini içime almak istiyorum.

tosbis dedi ki...

Sevgili Aygen Yağmur Dünyaya hoşgeldin
Ben Elif Terem
Özden halanın arkadaşıyım yıllar önce kütahyada da kısa bi babanla tanışmıştık
Benim Eda Adında 23 Aylık bi kızım var
Aygencim Bu dünya ya sevilmek için gelen şanslı bebeklerdensin Sana gerekli tün değeri verecek seni sevecek bi ailenin bebeği oldun
Seni canından çok sevecek bi ailen, Benim kızımın aşık oldu kıvır kıvır saçlı bi halaya sahipsin
Bu en büyük şans işte bebeğim sevilmek
Sen dünyanın en güzel en şirin bebeğisisin pensesin Güzelim
Aygen'in anlamı gibi ailene mutluk veren bi yar olur Yağmur gibi bereketlı cana can veren, sağlıklı sıhatli bi bebek olursun
inşallah bebeğim

Allah analı babalı büyütsün
Özellikle anneci kutlar sağlıklar dilerim
Tüm ailenin gözü aydın
Bebişşşimmm
O micik parmaklarından öptüm seni prensessss

Ü. Zerrin İZCİ dedi ki...

Hoşgeldin Aygen Yağmur.

Ne şanslısın biliyor musun? Böyle bir halan var çünkü. Bilgisayarla haşır-neşir olmaya başladığın zaman sana özel olarak hazırlanmış bu sayfanın ne kadar değerli olduğunu o zaman anlayacaksın ve ne kadar haklı olduğumu göreceksin.

Yaşamın zor olduğu şu gerçek dünyada, sana sağlıkların, mutlulukların, şansların, başarıların en büyüğünü diliyorum. Ne mutlu sana...

Gözlerinden öperim.

ilkim dedi ki...

hoşgeldin aygen yağmur bebek.Allah seni annene babana bağışlasın.çoooook tatlısın.Çok mutlu uzun bir ömür dileğiyle.iyiki doğdun

gülcan dedi ki...

seygili yeğenim aygen yağmur şimdiden çok tatlısın hemde cok cok küçük olmana rahmen inan seni daha hiç görmesemde seni cok seviyorum ve hasretle beklıyorum (sen gelirsin bir kaç ay sonra )ablacım ve enişteçim sizi gerçekten tebrik ediyorum ve bir an önçe gelin diyorum sizleri çok sevdiğimi ve herzman yanınızda olduğumu sakın unutmayın hele yeğenim için dünya durur tabi o ayrı meselede neyse mustafanında cok slm var bir an önçe görüşmek dileği ile aygeni öpün benim için kenidinize ve yeğenime iyi bakın...
mutlu yarınlara....

Fatma Cengiz dedi ki...

Merhaba,Ben anaannen torunum aygen yağmur Kardeşinle aranız nasıl geçiyor(Özgür Toprak)paylaşabiliyomusunuz..Annenizi hiç üzmeyin,onu üzmeden sağlık ve sıhatle ve mutlu olarak büyümenizi istiyorum inşallah!!Sizi öpüyorum sizi çok seviyorum Dedende öpüyor sizi..Kendinize iyi bakın Hoşçakal'ın Anaannecimiğim..

Adsız dedi ki...

seni cok seviyorus aygen