23 Haziran 2007 Cumartesi

elbisemi begendiniz mi ?


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen zaten güzelsin ama elbisen sana çoooook yakışmış.Kocaman olmuşsun bile sanırım Türkiye'ye yürüyerek geleceksin :) öptüm seni kocamaaaan

Aygen Yagmur ve Özgür Toprak dedi ki...

Tesekkür ederim Neslihan teyzecigim. Türkiye`ye gelmek ve sizleri görmek icin can atiyorum. Seni ve tüm sevenlerimi öpüyorum :)

Adsız dedi ki...

Amanın!!! Aygen'cim bu kırmızı sana o kadar çok yakışmış ki anlatamam :)
Hem de bu benim beğenip aldığım tulum. Senin de severek giymen beni ayrıca mutlu etti :))

Aygen Yagmur ve Özgür Toprak dedi ki...

Özden halacigim, bana almis oldugun tulumu gercekten cok begendim, cok tesekkür ederim sana. Ayrica bana hazirlamis oldugun bu internet sitesi icin de cok tesekkürler. Seninle cok iyi anlasacagimizi hissediyorum ;) beni mutlu ediyorsun ÖPTÜMMMMMMM