25 Temmuz 2007 Çarşamba

Türkiye`ye gelmeme 37 gün kaldiiiiiiiii

Geliyorum, az kaldi,

Sabirsizlikla annem ile birlikte gün sayiyoruz.

HAKKIMDAKI GELISMELER

Ben artik yatarken saga ve sola dönebiliyorum, daha önce basimi cevirebiliyordum ama simdi vücudumu da ceviriyorum.

Yalniz kötü bir huyum var elimi emmek gibi, sürekli emzigi cikarip elimi emiyorum :( annem basimda nöbetci gibi bekliyor. Büyük olsaymisim aci biber sürecekmis elime öyle diyor!!!

Gecen hafta doktora gittim yine, doktor teyze bana asi yapti iki bacagima da birer tane. Bu benim ikinci asim ilkinde cok aglamistim ama artik büyüdüm sanirim cok aglamadim bu sefer. Boyum 62 cm, agirligim ise 5 kilo olmus.

Herkesi cok öptüm, sevgiler ve aguuuular....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

:)) Ama parmak emmeyi sana hiç yakıştıramadım Aygen'cim.. bak vallahi dişlek olursun...Evet canim hepimiz sizi o kadar çok özledik ki hasretle yolunuzu gözlüyoruz...

Adsız dedi ki...

öffffff gelin artııııık!

çok tatlı benim bebişim
olmuyo böyle internetten...
ben o küçük cadıyı kollarıma almak pembe yanaklarını ısırmak minicik parmaklarını da yemek istiyom cıtır cıtır...

Aygen Yagmur ve Özgür Toprak dedi ki...

emel yengecigim,
biliyorum beni cok özledin, bende seni görmeyi cok istiyorum. Ama bana cadi deme yaaaaa.... öptüm seni